Polskie firmy w obliczu zmian etykietowania energetycznego

Polskie firmy w obliczu zmian etykietowania energetycznego

CZQ>PL>MARKETING
Polskie firmy w obliczu zmian etykietowania energetycznego

Polskie firmy mogą stanąć w obliczu poważnych wyzwań na rynku, a to za sprawą nadchodzących zmian w przepisach dotyczących etykietowania energetycznego. Związek Cyfrowa Polska alarmuje, że nowe regulacje wprowadzone przez Komisję Europejską mogą pogrążyć krajowych producentów w rywalizacji z zagranicznymi konkurentami.



Już od 1 marca 2021 r. zaczną obowiązywać nowe zasady etykietowania sprzętu RTV i AGD, które mają na celu uproszczenie wyboru energooszczędnych urządzeń przez konsumentów. Zmiany obejmują m.in. zniesienie oznaczeń typu A+++ oraz wprowadzenie nowej skali.



Warto zauważyć, że dostawcy będą zobowiązani do dostarczania nowych etykiet już od 1 listopada 2020 r., co stawia ich w trudnej sytuacji, gdyż muszą dostosować swoje produkty do nowych wymogów. Dodatkowo, będą musieli umieszczać w bazie danych o produktach parametry nowej karty informacyjnej, co wiąże się z dodatkowymi kosztami i wyzwaniami logistycznymi.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.