Facebook wprowadza rewolucyjne zmiany w prywatności grup

Facebook wprowadza rewolucyjne zmiany w prywatności grup

CZQ>PL>MARKETING
Facebook wprowadza rewolucyjne zmiany w prywatności grup

Facebook ogłosił nowe zasady dotyczące prywatności grup, które mają na celu zwiększenie ochrony użytkowników. Zmiany dotyczą wszystkich grup, niezależnie od ich wielkości, i mają na celu zapobieganie niezamierzonym ujawnieniom profili członków.



Dotychczas administratorzy grup liczących mniej niż pięć tysięcy członków mogli zmieniać ustawienia prywatności co 28 dni. Nowe regulacje wprowadzają jednak poważne ograniczenia. Po zmianie grupy z publicznej na prywatną, administratorzy będą mieli jedynie 72 godziny na przywrócenie poprzednich ustawień.



Te rewolucyjne zmiany mają na celu zapewnienie większej kontroli nad treściami, które są udostępniane w grupach prywatnych. Użytkownicy będą mogli czuć się bardziej bezpiecznie, wiedząc, że ich informacje są chronione przed niechcianym dostępem.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.