Jak zmienia się zaufanie do firm technologicznych?

Jak zmienia się zaufanie do firm technologicznych?

CZQ>PL>MARKETING
Jak zmienia się zaufanie do firm technologicznych?

Badanie przeprowadzone przez portal theverge.com dostarcza interesujących informacji na temat zaufania do największych firm technologicznych. W ankiecie, która miała miejsce z okazji tegorocznych wyborów prezydenckich w USA, wzięło udział ponad tysiąc Amerykanów.

Wyniki pokazują, że Amerykanie są coraz bardziej sceptyczni wobec Facebooka. Mimo to, wielu z nich przyznaje, że tęskniliby za tą platformą, gdyby zniknęła z rynku. W przeciwieństwie do Facebooka, Amazon zyskuje na popularności i jest postrzegany jeszcze bardziej pozytywnie niż dwa i pół roku temu.

To badanie jest pierwszym tego typu, które przeprowadzono po wyborach w 2016 roku, co czyni je jeszcze bardziej znaczącym. Warto obserwować, jak te zmiany wpłyną na strategie marketingowe w przyszłości.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.