Unilever Polska wybiera BrandLab – nowa era w komunikacji korporacyjnej

Unilever Polska wybiera BrandLab – nowa era w komunikacji korporacyjnej

CZQ>PL>MARKETING
Unilever Polska wybiera BrandLab – nowa era w komunikacji korporacyjnej

Unilever Polska powierzył agencji BrandLab odpowiedzialność za swoją komunikację korporacyjną. To ważny krok dla koncernu, który zarządza znanymi markami takimi jak Dove, Lipton czy Magnum.



Od stycznia 2020 roku, BrandLab zajmuje się doradztwem strategicznym, prowadzeniem biura prasowego oraz utrzymywaniem relacji z mediami i partnerami. Działania te są koordynowane przez Agnieszkę Różycką, partnera zarządzającego w agencji.



Wybór BrandLab został dokonany w wyniku przetargu, co świadczy o profesjonalizmie i kompetencjach agencji. Umowa ma charakter długofalowy, co może przyczynić się do umocnienia pozycji Unilever na rynku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.