Wyzwania w Komunikacji: Kryzys Reputacji w Firmach

Wyzwania w Komunikacji: Kryzys Reputacji w Firmach

CZQ>PL>MARKETING
Wyzwania w Komunikacji: Kryzys Reputacji w Firmach

Badanie przeprowadzone przez On Board Think Kong ujawnia, że liczba i tempo przekazywania informacji stają się największym wyzwaniem dla osób odpowiedzialnych za komunikację w firmach. Mimo że wiele organizacji zdaje sobie sprawę z potencjalnych kryzysów, niewielu jest na nie odpowiednio przygotowanych.



Wyniki badania pokazują, że 88% dyrektorów komunikacji i rzeczników prasowych rozumie, jak ważna jest reputacja korporacyjna. Uważają, że jest to to, jak firma jest postrzegana przez interesariuszy, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych.



Firmy muszą zatem zainwestować w strategie komunikacji, aby umiejętnie zarządzać swoimi wizerunkami. Kluczowe jest nie tylko reagowanie na kryzysy, ale także budowanie pozytywnego obrazu w codziennej działalności.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.