Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Instagram wprowadza funkcję ochrony przed obraźliwymi treściami

Instagram wprowadza funkcję ochrony przed obraźliwymi treściami

Instagram wprowadza funkcję ochrony przed obraźliwymi treściami

CZQ>PL>MARKETING
Instagram wprowadza funkcję ochrony przed obraźliwymi treściami

Instagram ogłasza nową funkcję, która ma na celu ochronę użytkowników przed publikowaniem potencjalnie obraźliwych treści. Zgodnie z informacjami z theverge.com, platforma zacznie ostrzegać użytkowników przed wysłaniem postów, jeśli ich opisy mogą być uznane za obraźliwe.



Nowe komunikaty będą generowane przez sztuczną inteligencję, która analizuje wcześniejsze zgłoszenia dotyczące podobnych treści. Choć użytkownicy otrzymają ostrzeżenie, to jednak nie będzie to blokada publikacji – informuje źródło.



Instagram ma na celu zachęcenie ludzi do przemyślenia swoich wpisów, co może przynieść pozytywne efekty w walce z prześladowaniem w internecie. Wprowadzenie tej funkcji pokazuje, jak ważna jest dbanie o bezpieczeństwo społeczności online.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.