Nowe funkcje grup na LinkedInie: Czy to początek ich renesansu?

Nowe funkcje grup na LinkedInie: Czy to początek ich renesansu?

CZQ>PL>MARKETING
Nowe funkcje grup na LinkedInie: Czy to początek ich renesansu?

LinkedIn wprowadza nowe opcje dla grup, co może oznaczać ich powrót do łask użytkowników w 2020 roku. Zmiany mają na celu zwiększenie zaangażowania i interakcji w ramach społeczności.

W grudniu 2019 roku portal zaprezentował dziewięć nowych funkcji, które ułatwią życie zarówno administratorom, jak i członkom grup. Jedną z najważniejszych nowości jest Moderate new post, która wymaga zatwierdzenia każdego nowego posta przez administratora przed jego publikacją. To rozwiązanie ma na celu poprawę jakości treści pojawiających się w grupach.

Kolejna nowość to New Invitation Setting, która daje administratorom kontrolę nad tym, kto może zapraszać nowych członków. Te zmiany mogą wpłynąć na dynamikę interakcji w grupach i przyciągnąć nowych użytkowników.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.