InPost wprowadza ChatBota Mat do obsługi klienta!
InPost wprowadza ChatBota Mat do obsługi klienta!

InPost z radością ogłasza wprowadzenie innowacyjnej usługi obsługi klienta za pomocą asystenta Google ChatBot Mat. Ten inteligentny bot ma za zadanie informować klientów o statusie przesyłki oraz lokalizacji najbliższego paczkomatu.
Co więcej, ChatBot Mat będzie również dostępny na Messengerze, co znacząco ułatwi komunikację. Klienci mogą teraz z łatwością zlokalizować swoją paczkę, nawet w sytuacji, gdy najbliższy paczkomat jest zapełniony.
W przypadku, gdy klient nie zdąży odebrać przesyłki, ta nie wróci do oddalonego oddziału, lecz do Punktu Odbioru Paczek (POP). Dzięki temu odbiór staje się prostszy i bardziej dostępny.
ChatBot Mat spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem przez klientów, a InPost planuje dalsze udoskonalenia tej usługi.
Na podstawie: Źródła









