Coca-Cola wprowadza rewolucyjne etykiety OLED!

Coca-Cola wprowadza rewolucyjne etykiety OLED!

CZQ>PL>MARKETING
Coca-Cola wprowadza rewolucyjne etykiety OLED!

Coca-Cola zaskakuje rynek, wprowadzając nowe etykiety z wykorzystaniem technologii OLED. To innowacyjne rozwiązanie, stworzone przez startup Inuru, założony przez Marcina Ratajczaka i Patricka Barkowskiego, ma szansę zrewolucjonizować sposób, w jaki postrzegamy opakowania produktów.

Panowie, którzy znają się jeszcze z czasów liceum w Berlinie, zrealizowali swoje marzenia o unikatowych etykietach, korzystając z technologii OLED. Początki były trudne, jednak ich determinacja doprowadziła do pierwszych testów na Uniwersytecie Humboldta w Berlinie, gdzie zdobyli niezbędne granty.

Obecnie Inuru sprzedaje swoje etykiety w 20 państwach na trzech kontynentach: Azji, Europie i Ameryce. Ta technologia nie tylko przyciąga wzrok, ale również otwiera nowe możliwości dla marketingu i interakcji z konsumentami.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.