Coca-Cola wprowadza rewolucyjne etykiety OLED!
Coca-Cola wprowadza rewolucyjne etykiety OLED!

Coca-Cola zaskakuje rynek, wprowadzając nowe etykiety z wykorzystaniem technologii OLED. To innowacyjne rozwiązanie, stworzone przez startup Inuru, założony przez Marcina Ratajczaka i Patricka Barkowskiego, ma szansę zrewolucjonizować sposób, w jaki postrzegamy opakowania produktów.
Panowie, którzy znają się jeszcze z czasów liceum w Berlinie, zrealizowali swoje marzenia o unikatowych etykietach, korzystając z technologii OLED. Początki były trudne, jednak ich determinacja doprowadziła do pierwszych testów na Uniwersytecie Humboldta w Berlinie, gdzie zdobyli niezbędne granty.
Obecnie Inuru sprzedaje swoje etykiety w 20 państwach na trzech kontynentach: Azji, Europie i Ameryce. Ta technologia nie tylko przyciąga wzrok, ale również otwiera nowe możliwości dla marketingu i interakcji z konsumentami.
Na podstawie: Źródła









