Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Jagiellonia Białystok nie bierze odpowiedzialności za kibiców

Jagiellonia Białystok nie bierze odpowiedzialności za kibiców

Jagiellonia Białystok nie bierze odpowiedzialności za kibiców

CZQ>PL>MARKETING
Jagiellonia Białystok nie bierze odpowiedzialności za kibiców

Prezes Jagiellonii Białystok, Cezary Kulesza, wydał oświadczenie dotyczące wydarzeń, które miały miejsce w Białymstoku 20 lipca 2019 roku. W trakcie marszu równości, grupa kontrmanifestantów, w tym kibice klubu, zaatakowała uczestników wydarzenia.



W wywiadzie dla tvn24.pl Kulesza stwierdził, że klub nie pochwala takich zachowań, ale również nie czuje się odpowiedzialny za działania swoich kibiców. Zaznaczył, że nie ma wpływu na ich decyzje i działania, które są niezależne od klubu.



Warto dodać, że przed marszem, na oficjalnym forum kibiców Jagiellonii, pojawiły się wezwania do blokowania wydarzenia. Sytuacja ta budzi kontrowersje i podnosi pytania o odpowiedzialność sportowych klubów za zachowanie swoich fanów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.