Druk w Firmie: Biznes na Emocjach

Druk w Firmie: Biznes na Emocjach

CZQ>PL>MARKETING
Druk w Firmie: Biznes na Emocjach

Producenci dążą do tego, aby resellerzy i ich klienci biznesowi postrzegali rozwiązania druku jako narzędzia, które mogą usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstw na różnych płaszczyznach. W tym kontekście, tradycyjny wydruk wydaje się schodzić na plan dalszy.

Integratorzy, podczas spotkań warsztatowych z producentami, wciąż dopytują o detale, takie jak maksymalna liczba wydruków możliwych do uzyskania przez dany model. To podejście ma sens, ponieważ są oni najbliżej klienta i najlepiej orientują się w jego aktualnych potrzebach.

Wdrożenie, o którym opowiedziano podczas czerwcowego zjazdu, pokazuje, jak ważne jest dostosowanie oferty do zmieniających się oczekiwań rynku. Kluczowe staje się zrozumienie emocji, które kierują decyzjami zakupowymi.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.