Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Kampania Zełenskiego: Nowy Wymiar Komunikacji Politycznej

Kampania Zełenskiego: Nowy Wymiar Komunikacji Politycznej

Kampania Zełenskiego: Nowy Wymiar Komunikacji Politycznej

CZQ>PL>MARKETING
Kampania Zełenskiego: Nowy Wymiar Komunikacji Politycznej

Kampania Wołodymyra Zełenskiego w 2019 roku zyskała ogromne zainteresowanie, zdobywając ponad 73% głosów w wyborach na Ukrainie. Jego sukces ilustruje zmiany, jakie zachodzą w komunikacji politycznej.



Nowy prezydent przyciągał uwagę nie tylko wynikiem, ale także innowacyjnym podejściem do kampanii. Politico określiło ją jako „pierwszą całkowicie wirtualną”. Zełenski uniknął tradycyjnych metod, takich jak konferencje prasowe czy pogłębione wywiady.



Właściwie zrezygnował z osobistych spotkań z wyborcami, co czyniło jego kampanię jeszcze bardziej nietypową. Zamiast tego, korzystał z mediów społecznościowych, co pokazuje, jak nowe technologie zmieniają oblicze polityki.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.