Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Jak rozliczać koszty reklamy na Facebooku?

Jak rozliczać koszty reklamy na Facebooku?

Jak rozliczać koszty reklamy na Facebooku?

CZQ>PL>MARKETING
Jak rozliczać koszty reklamy na Facebooku?

Reklama na Facebooku stała się kluczowym elementem strategii marketingowych wielu firm. Jednak, aby móc skutecznie rozliczać koszty takiej reklamy, konieczne jest zrozumienie, jak działają przepisy podatkowe.


W przypadku, gdy faktura wystawiana jest przez Facebook Ireland Limited, przedsiębiorcy muszą zarejestrować się jako podatnicy VAT-UE. Oznacza to, że będą zobowiązani do odprowadzenia podatku VAT w Polsce.


Z drugiej strony, jeśli faktura pochodzi od Facebook Poland Sp. z o.o., VAT zostanie doliczony do faktury, a jego opłatę poniesie sprzedający, czyli Facebook Poland. To różnicuje sposób rozliczania reklam w zależności od miejsca wystawienia faktury.


Warto być na bieżąco z tymi przepisami, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek podczas audytów podatkowych.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.