Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowy serwis Oppo w Polsce: S.B.E. Polska przejmuje opiekę posprzedażową

Nowy serwis Oppo w Polsce: S.B.E. Polska przejmuje opiekę posprzedażową

Nowy serwis Oppo w Polsce: S.B.E. Polska przejmuje opiekę posprzedażową

CZQ>PL>MARKETING
Nowy serwis Oppo w Polsce: S.B.E. Polska przejmuje opiekę posprzedażową

S.B.E. Polska ogłosiła, że od końca stycznia br. przejmie opiekę posprzedażową dla urządzeń marki Oppo na polskim rynku. Umowa została zawarta w ubiegłym roku i ma na celu zapewnienie wsparcia dla nowych użytkowników smartfonów tej marki.


Oppo, znane z innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie technologii mobilnych, zyskuje na popularności w Polsce. S.B.E. Polska, będąca częścią międzynarodowej grupy, specjalizuje się w autoryzowanych usługach dla głównych producentów urządzeń mobilnych.


Serwis ruszy równocześnie z rozpoczęciem sprzedaży smartfonów Oppo, co ma na celu zaspokojenie potrzeb klientów i zapewnienie im wysokiej jakości wsparcia posprzedażowego.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.