Pekao S.A. i Warsaw Genomics: Rewolucyjna kampania badań nad rakiem

Pekao S.A. i Warsaw Genomics: Rewolucyjna kampania badań nad rakiem

CZQ>PL>MARKETING
Pekao S.A. i Warsaw Genomics: Rewolucyjna kampania badań nad rakiem

W Davos, podczas Światowego Forum Ekonomicznego, ogłoszono przełomowe porozumienie między Bankiem Pekao S.A. a uniwersytecką spółką Warsaw Genomics. Celem tej współpracy jest przebadanie wszystkich dorosłych Polaków pod kątem ryzyka wystąpienia raka.



To pierwsza tego typu kampania na świecie, która ma na celu objęcie badaniami jak najszerszej populacji. Zespół Warsaw Genomics, kierowany przez uznanych specjalistów z onkogenetyki, profesora Krystiana Jażdżewskiego oraz dr hab. Annę Wójcicką, planuje innowacyjne podejście do diagnostyki nowotworowej.



Prof. Jażdżewski, lider projektu, ma na celu zwiększenie świadomości oraz wczesne wykrywanie chorób nowotworowych, co może uratować wiele żyć. Współpraca ta może zmienić oblicze onkologii w Polsce i na świecie.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.