Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Rebranding, który zmienia zasady gry - Pan Pomidor z nową identyfikacją!

Rebranding, który zmienia zasady gry - Pan Pomidor z nową identyfikacją!

Rebranding, który zmienia zasady gry - Pan Pomidor z nową identyfikacją!

CZQ>PL>MARKETING
Rebranding, który zmienia zasady gry - Pan Pomidor z nową identyfikacją!

Pan Pomidor, polska marka gotowych dań kuchni warzywnej, ogłosiła rebranding, który ma na celu wyróżnienie się na zatłoczonym rynku. Nowa nazwa, logo i wygląd opakowań mają przyciągnąć uwagę konsumentów i zachęcić ich do spożywania warzyw.



W nowej identyfikacji wizualnej dodano określenie „Król Warzyw”, co podkreśla dominację marki w kategorii dań warzywnych. Logo wzbogacono o „zieloną, królewską, szypułkę-koronę”, co nadaje mu nowoczesny i przyciągający wzrok charakter.



Zmiany obejmują także etykiety produktów, które teraz prezentują informacje w bardziej czytelny sposób. Strategia rebrandingu ma na celu nie tylko odświeżenie wizerunku marki, ale również edukację Polaków na temat korzyści płynących z jedzenia warzyw, nawet w formie gotowych dań.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.