Rebranding, który zmienia zasady gry - Pan Pomidor z nową identyfikacją!
Rebranding, który zmienia zasady gry - Pan Pomidor z nową identyfikacją!

Pan Pomidor, polska marka gotowych dań kuchni warzywnej, ogłosiła rebranding, który ma na celu wyróżnienie się na zatłoczonym rynku. Nowa nazwa, logo i wygląd opakowań mają przyciągnąć uwagę konsumentów i zachęcić ich do spożywania warzyw.
W nowej identyfikacji wizualnej dodano określenie „Król Warzyw”, co podkreśla dominację marki w kategorii dań warzywnych. Logo wzbogacono o „zieloną, królewską, szypułkę-koronę”, co nadaje mu nowoczesny i przyciągający wzrok charakter.
Zmiany obejmują także etykiety produktów, które teraz prezentują informacje w bardziej czytelny sposób. Strategia rebrandingu ma na celu nie tylko odświeżenie wizerunku marki, ale również edukację Polaków na temat korzyści płynących z jedzenia warzyw, nawet w formie gotowych dań.
Na podstawie: Źródła









