Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Balmain wprowadza nowe logo: Połączenie tradycji i nowoczesności

Balmain wprowadza nowe logo: Połączenie tradycji i nowoczesności

Balmain wprowadza nowe logo: Połączenie tradycji i nowoczesności

CZQ>PL>MARKETING
Balmain wprowadza nowe logo: Połączenie tradycji i nowoczesności

Francuska marka Balmain zaprezentowała swoje nowe logo, które stworzył dyrektor kreatywny Olivier Rousteing. Nowy znak łączy litery B i P, co jest nawiązaniem do założyciela marki, Pierre’a Balmaina, oraz do Paryża.



Rousteing podkreślił, że logo lepiej odzwierciedla współczesny charakter marki, jednocześnie oddając hołd jej tradycjom. „Nie chcę burzyć tradycji tylko po to, aby je łamać. Ale czasy się zmieniają” – mówił projektant.



Balmain, obecnie dynamicznie rozwijająca się marka, wykorzystuje nowe media do komunikacji z globalną publicznością. To podejście pozwala jej na dotarcie do szerszej grupy odbiorców, co może wpłynąć na dalszy rozwój marki.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.