McDonald’s walczy z dysleksją!

McDonald’s walczy z dysleksją!

CZQ>PL>MARKETING
McDonald’s walczy z dysleksją!

Szwedzki oddział McDonald’s zaskakuje nową kampanią z okazji Światowego Dnia Świadomości Dysleksji. Wspólnie z agencją Nord DDB, sieć fast-food postanowiła zwrócić uwagę na problem, który dotyka 20 proc. ludzi na całym świecie.



W ramach akcji, w cyfrowych reklamach outdoorowych oraz menu restauracji, litery zostały poprzestawiane, co ma na celu uświadomienie społeczeństwa o trudnościach, z jakimi borykają się osoby z dysleksją. To innowacyjne podejście wprowadza temat do codziennego życia klientów.



Co więcej, do zestawów Happy Meal dołączane są bezpłatne książki, których bohaterem jest chłopiec zmagający się z dysleksją. „McDonald’s jest wystarczająco duży, aby móc coś zmienić” - podkreślają przedstawiciele firmy, zachęcając do działania.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.