Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polska na 23 miejscu w rankingu najcenniejszych marek narodowych

Polska na 23 miejscu w rankingu najcenniejszych marek narodowych

Polska na 23 miejscu w rankingu najcenniejszych marek narodowych

CZQ>PL>MARKETING
Polska na 23 miejscu w rankingu najcenniejszych marek narodowych

Według raportu brytyjskiej firmy doradczej Brand Finance, Polska zajmuje 23 miejsce w zestawieniu najbardziej wartościowych marek narodowych w 2018 roku. Wartość marki Polska wzrosła o 14 proc., osiągając wartość 654 miliardów dolarów.

Pomimo tego wzrostu, nasz kraj nadal utrzymuje tę samą pozycję co w ubiegłym roku. Na pierwszym miejscu w rankingu pozostają Stany Zjednoczone z wartością bliską 26 bilionów dolarów. Drugą i trzecią pozycję zajmują Chiny i Niemcy, których wartości wynoszą odpowiednio 12,8 bilionów dolarów oraz 5,1 bilionów dolarów.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.