Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Bezpieczeństwo cyfrowe na czołowej pozycji w inwestycjach

Bezpieczeństwo cyfrowe na czołowej pozycji w inwestycjach

Bezpieczeństwo cyfrowe na czołowej pozycji w inwestycjach

CZQ>PL>MARKETING
Bezpieczeństwo cyfrowe na czołowej pozycji w inwestycjach

W 2022 roku, światowe wydatki na sprzęt, oprogramowanie oraz usługi związane z bezpieczeństwem cyfrowym mają osiągnąć imponującą wartość 133,7 mld dol.. To znaczący wzrost o 45 proc. w porównaniu do 2018 roku, kiedy to wyniosły one 92,1 mld dol..



Prognozy wskazują, że średni roczny wzrost będzie wynosił 9,9 proc., jednak dynamika tego wzrostu może słabnąć z każdym rokiem. Jak zauważa analityk, bezpieczeństwo pozostaje kluczowym priorytetem inwestycyjnym dla firm w każdej branży, które starają się chronić przed atakami oraz dostosować do rosnących wymagań prawnych.



Usługi związane z bezpieczeństwem cyfrowym będą zarówno największym, jak i najszybciej rosnącym segmentem rynku. W 2018 roku osiągną one wartość 40,2 mld dol. i będą rosnąć w tempie 11,9 proc. rocznie, z czego prawie połowa obrotów przypada na usługi zarządzane bezpieczeństwa.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.