Cannes Lions 2018: Czas na zmiany w branży kreatywnej
Cannes Lions 2018: Czas na zmiany w branży kreatywnej

Tegoroczna edycja festiwalu Cannes Lions wyróżnia się na tle poprzednich. Ma być krótsza, skromniejsza i cichsza, co jest odpowiedzią na krytykę pełnego przepychu charakteru wydarzenia. Organizatorzy postanowili wyciszyć festiwal, aby skupić się na treści zamiast na formie.
Spadek liczby zgłoszeń do konkursu o 21 proc. w porównaniu do roku 2017 jest wyraźnym sygnałem tej zmiany. Jak podaje thedrum.com, jedną z przyczyn jest decyzja Grupy Publicis, która zrezygnowała z rejestrowania swoich prac na ten rok. To pokazuje, że branża kreatywna stoi przed nowymi wyzwaniami.
Mimo mniejszej skali wydarzenia, uczestnicy festiwalu wciąż dyskutują o aktualnym stanie branży kreatywnej, co świadczy o jej dynamicznym rozwoju i przemianach.
Na podstawie: Źródła









