Burger King przeprasza za kontrowersyjną promocję

Burger King przeprasza za kontrowersyjną promocję

CZQ>PL>MARKETING
Burger King przeprasza za kontrowersyjną promocję

Burger King znalazł się w ogniu krytyki po ogłoszeniu promocji skierowanej do Rosjanek. Akcja, która miała na celu oferowanie nagród dla kobiet, które zajdą w ciążę z piłkarzami, wywołała oburzenie zarówno w kraju, jak i za granicą.



Sieć fast-food ogłosiła, że przekaże trzy miliony rubli oraz dożywotnie darmowe burgery tym, które „pozyskają najlepsze geny piłkarskie”, co miało wspierać sukces rosyjskiej reprezentacji w piłce nożnej. W poście opublikowanym na rosyjskim odpowiedniku Facebooka, VP, napisano: „Wierzymy w Ciebie”.



W odpowiedzi na falę krytyki, Burger King szybko wycofał się z promocji, przepraszając za niewłaściwe podejście do tematu. Akcja została uznana za nieodpowiednią i nieetyczną, co skłoniło sieć do działań naprawczych.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.