Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Kłopoty Panasonica z powodu seksistowskiego komentarza pracownika

Kłopoty Panasonica z powodu seksistowskiego komentarza pracownika

Kłopoty Panasonica z powodu seksistowskiego komentarza pracownika

CZQ>PL>MARKETING
Kłopoty Panasonica z powodu seksistowskiego komentarza pracownika

Panasonic mierzy się z poważnym kryzysem w mediach społecznościowych, a wszystko zaczęło się od kontrowersyjnego komentarza jednego z pracowników na LinkedInie. Po ogłoszeniu, w którym mowa była o potrzebie asystentki, Marcin Antecki, Demand Planner w Panasonicu, odpowiedział: „A dobrze się bzyka? ;)”.



Wątek ten został nagłośniony przez Oliwię Drost, która na Twitterze postawiła ważne pytania, zwracając uwagę na brak szacunku wobec kobiet. „Czy wyobrażacie sobie, że ktoś pyta tak o Waszą siostrę, kobietę, przyjaciółkę, mamę? Ja nie zamierzam patrzeć na to, jak w XXI wieku kobiety wciąż nie są darzone odpowiednim szacunkiem” – napisała.



Oburzenie w sieci wzrosło, a wiele osób domaga się odpowiednich działań ze strony pracodawcy. Ta sytuacja podkreśla, jak ważne jest promowanie szacunku w miejscu pracy oraz konsekwencje, jakie mogą wyniknąć z nieodpowiednich komentarzy.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.