Ile KPRM wydaje na PR i marketing? Szokujące liczby!
Ile KPRM wydaje na PR i marketing? Szokujące liczby!

W ostatnich dniach Fundacja ePaństwo ujawnili wydatki Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na działania związane z marketingiem i public relations. Z informacji wynika, że od września 2017 roku do lutego 2018 roku rząd przeznaczył na ten cel ponad milion złotych.
Największą część tej kwoty, bo ponad 600 tys. zł, pochłonęła usługa doradczo-konsultacyjna dotycząca prowadzenia i optymalizacji kampanii online. Wśród wydatków znalazły się m.in. działania w ramach Google AdWords, Facebook Ads oraz YouTube.
Oprócz tego, zestawienie obejmowało również obsługę fotograficzną oraz inne działania mające na celu kreowanie wizerunku rządu. Tak ogromne wydatki wzbudzają pytania o efektywność tych inwestycji i ich wpływ na postrzeganie rządu przez obywateli.
Na podstawie: Źródła









