L’Oréal Zrywa Współpracę z Influencerką z Powodu Problemu ze Skórą

L’Oréal Zrywa Współpracę z Influencerką z Powodu Problemu ze Skórą

CZQ>PL>MARKETING
L’Oréal Zrywa Współpracę z Influencerką z Powodu Problemu ze Skórą

L’Oréal podjął kontrowersyjną decyzję, kończąc współpracę z influencerką Kadeeja Khan z powodu jej problemów ze skórą. To wydarzenie wzbudziło wiele emocji w świecie marketingu.

Kadeeja Khan, mająca ponad 140 tys. obserwatorów na Instagramie, dokumentuje swoje zmagania z trądzikiem oraz testuje nowinki kosmetyczne. Jednak, jak wynika z e-maila, który kobieta opublikowała, marka L’Oréal nie chciała być „łączona z ludźmi, którzy mają problemy z cerą”.

Decyzja ta wywołała rozgoryczenie Kadeeji, która podkreśliła, że „wygląd to nie wszystko”. Cała sytuacja stawia pytania o etykę i wartości w marketingu influencerów.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.