Amerykanie i Niemcy tracą zaufanie do Facebooka

Amerykanie i Niemcy tracą zaufanie do Facebooka

CZQ>PL>MARKETING
Amerykanie i Niemcy tracą zaufanie do Facebooka

Facebook traci zaufanie użytkowników w Stanach Zjednoczonych i Niemczech, co jest wynikiem kryzysu wizerunkowego wywołanego przez skandal z Cambridge Analytica. Z danych agencji Reuters wynika, że mniej niż połowa Amerykanów wierzy, że platforma Marka Zuckerberga przestrzega praw związanych z prywatnością.



W Niemczech sytuacja jest jeszcze bardziej niepokojąca - aż 60% respondentów uważa, że Facebook oraz inne media społecznościowe mają negatywny wpływ na demokrację. Sondaż opublikowany w dzienniku Bild am Sonntag pokazuje, że obywatele są coraz bardziej zaniepokojeni rolą tych platform w życiu publicznym.



W obliczu rosnącego niezadowolenia, Facebook musi podjąć zdecydowane kroki, aby odzyskać zaufanie użytkowników. W przeciwnym razie, jego przyszłość na rynku może być zagrożona.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.