Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Podstawowe błędy w kontaktach z mediami, które irytują dziennikarzy

Podstawowe błędy w kontaktach z mediami, które irytują dziennikarzy

Podstawowe błędy w kontaktach z mediami, które irytują dziennikarzy

CZQ>PL>MARKETING
Podstawowe błędy w kontaktach z mediami, które irytują dziennikarzy

Dziennikarze często napotykają trudności w kontaktach z niektórymi PR-owcami, co prowadzi do frustracji z obu stron. W artykule na portalu prdaily.com, Beki Winchel zwraca uwagę na kilka kluczowych błędów, które mogą zrujnować relacje między PR a mediami.



Jednym z najczęstszych błędów jest brak najważniejszych informacji. Komunikaty prasowe, które nie zawierają istotnych danych, takich jak cytaty ekspertów, infografiki czy zdjęcia wysokiej jakości, są źródłem frustracji dla dziennikarzy. Wiele razy muszą oni dzwonić, aby uzyskać podstawowe informacje, co jest czasochłonne i zniechęcające.



Innymi problemami są brak personalizacji oraz ignorowanie potrzeb mediów, co sprawia, że PR-owcy mogą być postrzegani jako nieprofesjonalni. Dlatego warto zainwestować czas w zrozumienie, co jest ważne dla dziennikarzy.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.