Czy wieloryb na plaży to dobry pomysł na promocję?
Czy wieloryb na plaży to dobry pomysł na promocję?

Kampania związana z wielorybem na plaży wywołała spore kontrowersje w świecie PR-u. Jak podaje press.pl, zdania na jej temat są podzielone. Niektórzy dziennikarze, w tym Vadim Makarenko, redaktor naczelny serwisu BIQdata, krytykują ten pomysł, wskazując na niedorzeczność sytuacji. Twierdzi on, że kaszaloty żyją w słonej wodzie i nie mają szans na dotarcie do Warszawy.
Pomimo krytyki, eksperci od PR-u, tacy jak Bartosz Gomółka z agencji BBDO Warszawa, mają inne zdanie. Uważają, że taka akcja może przyciągnąć uwagę mediów i zwiększyć widoczność marki, nawet jeśli jest kontrowersyjna. W dzisiejszym świecie marketingu, szokujące pomysły często przynoszą najlepsze efekty.
Na podstawie: Źródła









