Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Kandydatom brakuje szczerych rozmów z rekruterami

Kandydatom brakuje szczerych rozmów z rekruterami

Kandydatom brakuje szczerych rozmów z rekruterami

CZQ>PL>MARKETING
Kandydatom brakuje szczerych rozmów z rekruterami

Firmy w dzisiejszych czasach stają przed wyzwaniem przyciągania najlepszych talentów. Zwiększona konkurencja zmusza je do stosowania coraz to bardziej kreatywnych metod rekrutacji. Działy HR borykają się z nadmiarem zadań, co często przekłada się na ograniczone możliwości wyboru najlepszych kandydatów.



Wielu rekruterów współpracuje z agencjami headhunterskimi, które specjalizują się w poszukiwaniach talentów. Ich praca opiera się głównie na rozmowach z potencjalnymi kandydatami, co stanowi aż 90% ich czasu. Niestety, brakuje jednak szczerych i otwartych rozmów, które mogłyby pomóc w lepszym zrozumieniu potrzeb obu stron.



W dobie ograniczonych budżetów, współpraca z agencjami staje się kluczowa. Firmy muszą jednak pamiętać, że szczerość i autentyczność w komunikacji z kandydatami mogą przyciągnąć lepszych pracowników i wzmocnić ich wizerunek na rynku pracy.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPHR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.