Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Francuski startup Doctolib zdobywa rynek niemiecki z 42 milionami dolarów

Francuski startup Doctolib zdobywa rynek niemiecki z 42 milionami dolarów

Francuski startup Doctolib zdobywa rynek niemiecki z 42 milionami dolarów

CZQ>PL>MARKETING
Francuski startup Doctolib zdobywa rynek niemiecki z 42 milionami dolarów

Doctolib, francuski lider w sektorze e-zdrowia, ogłosił pozyskanie 42 milionów dolarów na rozwój w Niemczech. Celem jest zdobycie pozycji lidera na tamtejszym rynku, który jest obecnie wolny od dużej konkurencji.

W rozmowie z Venturebeat, dyrektor generalny Stanislas Niox-Chateau podkreślił, że spółka ma już 1,5 miliona umówionych wizyt i zamierza uczynić Doctolib standardem w Niemczech. Obecnie w obu krajach współpracuje z 30 tysiącami pracowników służby zdrowia oraz notuje 12 milionów odsłon miesięcznie.

Ekspansja Doctolib to krok w kierunku umocnienia pozycji w Europie, zwłaszcza we Francji i Niemczech. Czy firma zdoła zdobyć rynek i stać się liderem w e-zdrowiu na kontynencie?


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.