Deklaracja Helsińska: 10 zasad etyki w PR

Deklaracja Helsińska: 10 zasad etyki w PR

CZQ>PL>MARKETING
Deklaracja Helsińska: 10 zasad etyki w PR

Na tegorocznym światowym szczycie International Communications Consultancy Organisation (ICCO) w Helsinkach, przedstawiono Deklarację Helsińską. Dokument ten zawiera 10 zasad etyki w branży PR, które mają na celu poprawę standardów i praktyk w tej dziedzinie.



Wśród kluczowych zasad, specjaliści ds. PR-u są zobowiązani do unikania praktyk wprowadzających w błąd, takich jak astroturfing. Ważne jest również, aby nie stosować dyskryminacji na tle rasowym, religijnym czy dotyczącym orientacji seksualnej.



Dokument stanowi odpowiedź na rosnące zaniepokojenie dotyczące etyki w komunikacji. Jak podkreślają organizatorzy, jego celem jest promowanie przejrzystości oraz uczciwości w działaniach public relations, co z pewnością wpłynie na pozytywny odbiór branży.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.