Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Golden Tulip rewolucjonizuje swoją markę: Zobacz nową tożsamość!

Golden Tulip rewolucjonizuje swoją markę: Zobacz nową tożsamość!

Golden Tulip rewolucjonizuje swoją markę: Zobacz nową tożsamość!

CZQ>PL>MARKETING
Golden Tulip rewolucjonizuje swoją markę: Zobacz nową tożsamość!

Golden Tulip wprowadza nową strategię, która ma na celu przekształcenie wizerunku marki w kierunku wszechobecnej zabawy. W ramach rebrandingu, marka zmienia zarówno logotyp, jak i slogan.


Nowe logo przedstawia tulipana leżącego na boku, co w zabawny sposób podkreśla ideę relaksu i radości. „Nazwa marki, zapisana nowoczesnym fontem, tworzy jego łodygę” – informuje materiał prasowy. Nowy slogan „Playtime. Anytime” ma obiecywać, że każda chwila spędzona w hotelach Golden Tulip to okazja do zabawy.


Rebranding, który obejmuje istniejące hotele, ma trwać dwa lata. To ambitny krok, który może przyciągnąć nowych gości i ożywić markę na rynku hotelarskim.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.