Nowa siła w social media: Patrycja Orłowska liderem w Grupie Onet-RAS Polska
Nowa siła w social media: Patrycja Orłowska liderem w Grupie Onet-RAS Polska

Patrycja Orłowska, nowa kierowniczka zespołu ds. social media w Grupie Onet-RAS Polska, rozpoczęła swoją misję we wrześniu 2017 roku. Jej zadaniem jest tworzenie i wdrażanie strategii działań w mediach społecznościowych, co ma kluczowe znaczenie dla rozwoju grupy.
Orłowska, z doświadczeniem w branży sięgającym sześciu lat, wcześniej pełniła rolę Managera Social Media w redakcji portalu Newsweek.pl. Jej umiejętności obejmują również konsultacje w Agorze oraz koordynację kontaktów z mediami w Trend & Fashion Group.
Współpracowała także z różnymi mediami, takimi jak 4fun.tv i Valkea Media, co potwierdza jej wszechstronność i zdolność do efektywnego zarządzania zespołem oraz dystrybucji treści.
Na podstawie: Źródła









