Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Hiszpania ukarała Facebooka! 1,2 miliona euro za łamanie prywatności

Hiszpania ukarała Facebooka! 1,2 miliona euro za łamanie prywatności

Hiszpania ukarała Facebooka! 1,2 miliona euro za łamanie prywatności

CZQ>PL>MARKETING
Hiszpania ukarała Facebooka! 1,2 miliona euro za łamanie prywatności

Hiszpania domaga się od Facebooka 1,2 miliona euro za naruszenie prawa dotyczącego prywatności. Hiszpańska organizacja zajmująca się ochroną danych osobowych nałożyła grzywnę za trzy przypadki nadużyć związanych z gromadzeniem prywatnych danych użytkowników bez ich zgody.



Ekspert wskazuje, że polityka prywatności Facebooka zawiera ogólne i niejasne warunki, co uniemożliwia użytkownikom pełne zrozumienie, w jaki sposób ich dane są wykorzystywane. Ich zdaniem, platforma nie wymaga każdorazowego uzyskania zgody użytkowników na zarządzanie ich informacjami.



To nie pierwszy raz, kiedy Facebook staje przed zarzutami o łamanie prywatności. W ostatnim czasie pojawiło się wiele kontrowersji dotyczących sposobu, w jaki gromadzone są dane osobowe w sieci.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.