Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polish PR – Media Days 2017: Kluczowe Tematy dla PR

Polish PR – Media Days 2017: Kluczowe Tematy dla PR

Polish PR – Media Days 2017: Kluczowe Tematy dla PR

CZQ>PL>MARKETING
Polish PR – Media Days 2017: Kluczowe Tematy dla PR

W dniu 28 września 2017 roku odbyła się konferencja Polish PR – Media Days 2017, która poruszyła istotne kwestie dotyczące współczesnych wymagań mediów wobec PR. Uczestnicy dyskutowali o tym, czego media oczekują, a czego nie akceptują w relacjach z przedstawicielami branży.

W trakcie spotkania poruszono takie tematy jak fake news oraz sposoby ich zwalczania. Dziennikarze dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat błędów, które popełniają PR-owcy, oraz jak ich unikać, aby budować pozytywne relacje.

Konferencja była także okazją do odkrycia trików w kreowaniu medialnych treści oraz wykorzystania brand journalism w komunikacji z mediami. Uczestnicy mieli szansę dowiedzieć się, które narzędzia umożliwiają skuteczne działania w obszarze digital PR oraz jak efektywnie współpracować z influencerami.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.