Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Kontrowersyjna reklama Tigera: Rada Reklamy interweniuje!

Kontrowersyjna reklama Tigera: Rada Reklamy interweniuje!

Kontrowersyjna reklama Tigera: Rada Reklamy interweniuje!

CZQ>PL>MARKETING
Kontrowersyjna reklama Tigera: Rada Reklamy interweniuje!

W dniu 1 sierpnia 2017 roku, na profilu napoju Tiger na Instagramie, pojawił się obrazoburczy wpis, który wzbudził ogromne kontrowersje. Grafika z hasłem „Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie” zaintrygowała, ale i oburzyła wielu internautów, zwłaszcza w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.



W odpowiedzi na krytykę, firma przeprosiła i wpłaciła 500 tys. złotych na rzecz Powstańców. Jednak to nie koniec sprawy. Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy postanowił zabrać głos, apelując do twórców reklam o odpowiedzialność w nawiązywaniu do historii.



Agencja reklamowa Dziadek do orzechów, która zwróciła uwagę Maspeksu, wzywa do większej ostrożności w kampaniach reklamowych. To wydarzenie pokazuje, jak łatwo można przekroczyć granice dobrego smaku w reklamie.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.