Pierwszy krok do pozycjonowania: Wszystko o SEO w 2017 roku
Pierwszy krok do pozycjonowania: Wszystko o SEO w 2017 roku

Coraz więcej Polaków korzysta z Internetu, co stawia nowe wyzwania przed marketerami. Jak pokazuje raport Digital in 2017, liczba internautów w Polsce wynosiła 27,92 mln, co stanowi 72 proc. populacji. To oznacza, że SEO staje się kluczowym elementem strategii marketingowych.
Aż 82 proc. Polaków używa Internetu codziennie, a 13 proc. przynajmniej raz w tygodniu. Z tego powodu, pozycjonowanie stron internetowych nabiera na znaczeniu. Z danych Gemius i PBI wynika, że w kwietniu 2017 roku liczba internautów wynosiła podobnie 27,8 mln.
Nie można zapominać, że Google.pl pozostaje liderem w kategorii najpopularniejszych domen. Ponad 95 proc. użytkowników sieci korzysta z tej wyszukiwarki, co podkreśla potrzebę inwestycji w SEO dla każdej firmy pragnącej zaistnieć w Internecie.
Na podstawie: Źródła









