Wydatki KGHM na Reklamy: Jak PR Zmienił Oblicze Spółki

Wydatki KGHM na Reklamy: Jak PR Zmienił Oblicze Spółki

CZQ>PL>MARKETING
Wydatki KGHM na Reklamy: Jak PR Zmienił Oblicze Spółki

KGHM, po przejęciu kanadyjskiej Quadry FNX Mining w 2012 roku, stanął przed ogromnym wyzwaniem. Zakup za 9,1 mld złotych wywołał zaniepokojenie wśród ekonomistów i urzędników, szczególnie w kontekście nowego podatku od kopalin oraz spadających cen miedzi.



Aby poprawić swój wizerunek, KGHM zainwestowało w latach 2012-2015 aż 292 mln złotych w reklamę oraz wydatki reprezentacyjne. Jak podaje Grzegorz Jakubowski, dziennikarz Gazety Finansowej, spółka postanowiła w ten sposób zbudować pozytywne skojarzenia z transakcją.



W 2013 roku media ujawniły, z kim współpracowała polska spółka w zakresie PR. To wydarzenie podkreśliło znaczenie strategii komunikacyjnej w zarządzaniu marką i reputacją KGHM.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.