Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Fiskus a influencerzy: Nowe wytyczne dla twórców internetu

Fiskus a influencerzy: Nowe wytyczne dla twórców internetu

Fiskus a influencerzy: Nowe wytyczne dla twórców internetu

CZQ>PL>MARKETING
Fiskus a influencerzy: Nowe wytyczne dla twórców internetu

Influencerzy w Polsce muszą być świadomi, że ich zarobki z mediów społecznościowych podlegają opodatkowaniu. Jak podaje Rzeczpospolita, każdy post, zdjęcie czy wideo mogą przynieść im od kilku do nawet kilku tysięcy złotych.

Monika Pogroszewska, autorka artykułu, zwraca uwagę na popularność aplikacji indaHash, która ma ponad 70 tys. użytkowników w Polsce. Dzięki niej influencerzy zarabiają, publikując treści na zlecenie różnych firm.

Grzegorz Grochowina z KPMG podkreśla, że przychody uzyskane z działań online powinny być odpowiednio rozliczane. Warto, aby influencerzy zapoznali się z nowymi przepisami, aby uniknąć problemów z fiskusem.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.