Koniec euforii na rynku smartwatchy
Koniec euforii na rynku smartwatchy

Smartwatche miały zrewolucjonizować rynek mobilny, ale rzeczywistość okazała się mniej optymistyczna. Po początkowym boomie, który nastąpił po premierze od Apple, nastał czas refleksji i zwątpienia w przyszłość tych urządzeń.
Lenovo, znane z produkcji zegarków pod marką Motoroli, ogłosiło, że nie wprowadzi nowych modeli na rynek do premiery systemu Android Wear 2.0 w wiosną 2017 roku. Koncern uzasadnia to „niewystarczającą dynamiką” rynku, co potwierdzają dane sprzedażowe.
Zgodnie z raportem IDC, w III kwartale 2016 roku światowe dostawy inteligentnych zegarków spadły o 51,6% w porównaniu z rokiem poprzednim, osiągając zaledwie 2,7 miliona sztuk. Taki spadek skłania innych producentów do rewizji swoich strategii sprzedaży.
Na podstawie: Źródła









