Nowa kampania „Dopasowani Kompani” promuje odpowiedzialną adopcję psów

Nowa kampania „Dopasowani Kompani” promuje odpowiedzialną adopcję psów

CZQ>PL>MARKETING
Nowa kampania „Dopasowani Kompani” promuje odpowiedzialną adopcję psów

Wraz z początkiem października wystartowała druga część kampanii „Dopasowani Kompani” organizowanej przez Fundację Zwierzęca Polana. Celem akcji jest promocja odpowiedzialnej adopcji dorosłych psów, z uwzględnieniem charakterologicznego dopasowania między właścicielami a ich czworonogami.



W ramach kampanii wyemitowano trzy spoty telewizyjne, które ukazują tragiczne skutki niedopasowania psów do ich właścicieli. W odpowiedzi na te wyzwania, stworzono sześć humorystycznych layoutów, które pokazują, jak wygląda życie z psem, który jest prawdziwym kompanem i dzieli pasje swojego właściciela.



Do akcji przyłączyły się znane osobistości, takie jak Karolina Korwin Piotrowska, Julia Pogrebińska oraz Kataryna, które wzięły udział w specjalnej sesji zdjęciowej, podkreślając wagę odpowiedzialnej adopcji.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.