Nowe Wyzwania dla Instytutu Publico

Nowe Wyzwania dla Instytutu Publico

CZQ>PL>MARKETING
Nowe Wyzwania dla Instytutu Publico

Instytut Publico z radością ogłasza nawiązanie współpracy z nowymi klientami, co zwiastuje ekscytujące zmiany w ich działalności. W ramach tej współpracy, instytut zajmie się promocją działalności artystycznej poprzez komunikację ogólnopolskiego projektu teatralnego. W sztuce Pół na Pół, w której wystąpią znane osobistości jak Piotr Szwedes czy Wojciech Malajkat, Instytut Publico będzie odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej.



Współpraca obejmuje także działania w zakresie media relations oraz strategii w obszarze mediów społecznościowych. Umowa podpisana jest na czas nieokreślony, co daje perspektywę długotrwałych efektów.



Drugim z nowych klientów jest marka Fertinea, specjalizująca się w naturalnych suplementach diety dla kobiet starających się o ciążę. Instytut Publico podejmie się także tutaj przygotowania i wdrożenia strategii komunikacyjnej, co wzmacnia ich pozycję na rynku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.