Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Słaby początek roku dla Komputronika

Słaby początek roku dla Komputronika

Słaby początek roku dla Komputronika

CZQ>PL>MARKETING
Słaby początek roku dla Komputronika

W I kwartale roku obrotowego 2016/2017, Komputronik odnotował znaczący spadek wyników finansowych. Zysk netto, przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej, wyniósł jedynie 2,01 mln zł, co w porównaniu do 3,41 mln zł w tym samym okresie roku poprzedniego, stanowi spadek o 41 proc..



Również przychody firmy zmniejszyły się o 18 proc., spadając z 576,7 mln zł do 474 mln zł. Zysk operacyjny wyniósł 3,9 mln zł, co oznacza spadek o 28 proc. w porównaniu do 5,4 mln zł w roku ubiegłym.



Wzrosły natomiast koszty sprzedaży i ogólnego zarządu, osiągając poziom 36,2 mln zł, co oznacza wzrost o 2,2 proc.. Zarząd Komputronika wskazuje, że spadek przychodów jest wynikiem ograniczenia sprzedaży hurtowej, która charakteryzuje się wysokim wolumenem transakcji, ale niską marżą handlową.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.