Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Muzeum Historyczne Miasta Gdańska z nową identyfikacją wizualną

Muzeum Historyczne Miasta Gdańska z nową identyfikacją wizualną

Muzeum Historyczne Miasta Gdańska z nową identyfikacją wizualną

CZQ>PL>MARKETING
Muzeum Historyczne Miasta Gdańska z nową identyfikacją wizualną

Muzeum Historyczne Miasta Gdańska ogłasza nową identyfikację wizualną po rozstrzygnięciu konkursu na logotyp. Zwycięzcą została portugalska firma Design Office z projektem o nazwie Legacy.



W finale konkursu znalazły się również znane polskie studia, takie jak: HUGMUN Studio, Poważne Studio oraz Filip Piasecki Studio. Uczestnicy mieli za zadanie stworzyć logo, które odzwierciedla charakter muzeum oraz zapewnia spójną, nowoczesną identyfikację wizualną.



Nowa identyfikacja ma na celu wzmocnienie marki Muzeum i zwiększenie jego rozpoznawalności. Organizatorzy podkreślają, że projekt ma być nie tylko estetyczny, ale także funkcjonalny, co powinno przyciągnąć większą liczbę odwiedzających.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.