Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Sukces w linijce – Reid Hoffman o drużynowej grze

Sukces w linijce – Reid Hoffman o drużynowej grze

Sukces w linijce – Reid Hoffman o drużynowej grze

CZQ>PL>MARKETING
Sukces w linijce – Reid Hoffman o drużynowej grze

Reid Hoffman, założyciel LinkedIn, zyskał sławę jako wizjoner w świecie technologii. W wywiadzie dla magazynu Forbes podkreślił, że praca zespołowa jest kluczowa dla osiągnięcia sukcesu. "Nie ważne, jak genialny masz umysł albo strategię, ale jeśli będziesz grać w pojedynkę, zawsze przegrasz z drużyną" – powiedział Hoffman.



Po sprzedaży LinkedIn Microsoftowi, Hoffman nadal kieruje serwisem, który rozwija od 14 lat. Ta transakcja ma ponoć przyśpieszyć tempo rozwoju portalu, co budzi wiele emocji w branży.



Warto przypomnieć, że Reid Hoffman był również związany z Apple oraz stworzył SocialNet – jedną z pierwszych sieci społecznościowych. Jego doświadczenie pokazuje, że innowacje i współpraca są fundamentem sukcesu w dzisiejszym świecie biznesu.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.