Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

ABC Data: Mniej przychodów, więcej zysku!

ABC Data: Mniej przychodów, więcej zysku!

ABC Data: Mniej przychodów, więcej zysku!

CZQ>PL>MARKETING
ABC Data: Mniej przychodów, więcej zysku!

ABC Data ogłosiła, że ubiegły rok przyniósł niższe przychody, ale jednocześnie wyższy zysk. Mimo że sprzedaż produktów w segmencie „mobile” spadła o ponad 7% rok do roku, to firma skupiła się na rentowności.



Wartość sprzedaży smartfonów w ABC Dacie wyniosła blisko 41% ogólnych przychodów. Zarząd zwraca uwagę, że odwrócony VAT miał znaczący wpływ na te wyniki, ale strategia firmy z 2015 roku zakładała priorytet w postaci zyskownych transakcji, a nie tylko zwiększania obrotów.



W efekcie średnia marża ze sprzedaży wzrosła z 4,7% do 5,5%. To dowód na to, że koncentracja na rentowności może przynieść lepsze efekty niż dążenie do maksymalnych przychodów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.