Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Druk w firmie: Skomplikowany wybór między laserem a atramentem

Druk w firmie: Skomplikowany wybór między laserem a atramentem

Druk w firmie: Skomplikowany wybór między laserem a atramentem

CZQ>PL>MARKETING
Druk w firmie: Skomplikowany wybór między laserem a atramentem

Klienci instytucjonalni od samego początku ery PC wybierali głównie drukarki laserowe, a atramentowe były stosowane głównie do faktur czy rachunków. W latach 90. pojawiły się pierwsze atramentówki, które były postrzegane jako produkt dla klientów indywidualnych.



Drukarki laserowe oferowały szybszy czas druku – wydrukowanie strony zajmowało zaledwie kilka sekund, podczas gdy atramentowe potrzebowały na to kilku minut. Dodatkowo, koszty wydruku laserowego były znacznie niższe i bardziej trwałe niż atramentowe.



Mimo że sama drukarka laserowa była droższa, koszty utrzymania infrastruktury biurowej nie były kiedyś tak istotne jak dzisiaj. Resellerzy pamiętają popularne modele, takie jak HP LaserJet 4 L, które wciąż budzą sentyment wśród użytkowników.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.