ALSO w Polsce: Dlaczego Teraz?

ALSO w Polsce: Dlaczego Teraz?

CZQ>PL>MARKETING
ALSO w Polsce: Dlaczego Teraz?

ALSO, globalny lider w obszarze IT, ogłasza swój debiut na polskim rynku. Na początku pojawiają się dwa kluczowe pytania: dlaczego Polska? I dlaczego teraz? Odpowiedzi są zaskakujące.

Gustavo Möller-Hergt, CEO ALSO, podkreśla, że Polska to jeden z nielicznych krajów Unii Europejskiej, który ma nie tylko odpowiednią wielkość, ale także ogromny potencjał rozwoju. Polska wchodzi w etap akceptacji rozwiązań chmurowych, co idealnie wpisuje się w strategię firmy.

Möller-Hergt zaznacza, że teraz jest najlepszy czas na działanie. „Wczoraj” byłoby za późno, a „jutro” może być już zbyt późno, aby skorzystać z tej szansy. Polski rynek staje się kluczowy w strategii rozwoju ALSO.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.