Olka Kaźmierczak zakłada agencję PR i łączy trendy z komunikacją
Olka Kaźmierczak zakłada agencję PR i łączy trendy z komunikacją

Olka Kaźmierczak, znana z bloga o PR mody Fashion PR Girl, ogłasza powstanie nowej agencji PR o nazwie POP UP GRUPA. Jej celem jest połączenie komunikacji z trendwatchingiem, co ma na celu lepsze zrozumienie rynku i potrzeb klientów.
W zespole agencji znajdą się także Agnieszka Polkowska oraz projektantka graficzna Kaja Dobrzańska. Kaźmierczak podkreśla, że praca nad marką zaczyna się od szerokiego poznania rynku i badania tendencji oraz nastrojów społecznych. „Szukamy pomysłów z wysokim potencjałem trwałości” – dodaje.
Oferta POP UP GRUPA jest skierowana głównie do średnich przedsiębiorstw, ale agencja planuje również wspierać modowe start-upy poprzez organizację konkursów. To innowacyjne podejście może przynieść nową jakość w branży PR.
Na podstawie: Źródła









