Nowa jakość w walce z dopalaczami: Spot „Taki z ciebie mocarz”
Nowa jakość w walce z dopalaczami: Spot „Taki z ciebie mocarz”

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w Polsce intensyfikuje działania przeciwko dopalaczom, wprowadzając nowy spot reklamowy zatytułowany „Taki z ciebie mocarz”. Specjaliści z branży PR i marketingu wyrażają się o nim w superlatywach, podkreślając jego innowacyjność i emocjonalny ładunek.
Adam Barański, Senior Account Manager w agencji FleishmanHillard, zwraca uwagę na jakość produkcji. „Spot budzi innego rodzaju emocje – wizja młodego mężczyzny przywiązanego do łóżka pasami jest sugestywna i może skutecznie zniechęcić do zażywania dopalaczy” – mówi Barański.
Paweł Prochenko, Managing Partner w Fabryce Komunikacji Społecznej, również chwali pomysł na kampanię. „To dosadny i silny przekaz, który jest dobrze zrealizowany, co ma kluczowe znaczenie dla efektywności dotarcia do odbiorców” – dodaje.
Na podstawie: Źródła









